DEMI KOWE - RESSA LAWANG SEWU - NEW METRO Pasti..Aja!! - PARANG COMMUNITY 2019

Neo Shoting

Neo Shoting

2,3mn visningar879

    #new_metro #neo_shoting #yuwana
    DEMI KOWE - RESSA LAWANG SEWU - NEW METRO Pasti..Aja!! - PARANG COMMUNITY 2019

    Kommentarer

    1. Galaxy J 2

      Yuk kita goyang bikin melek

    2. Aurel Lia

      mas aku bali, arep nepati janji tak jaluk kowe ra ngapusi lungaku wingi amung golek rejeki tak bukteke kowe ojo mbedo ati wes seprene suwene aku lunga ninggal kowe adoh paran yo mung dinggo kowe aku lilo adoh omah, adoh wong tuwo demi kowe ben supaya tetep mulya tresnaku ra bakal ilang senajan adoh paranku setiaku karo kowe tekan matiku aku ora ngilang, nanging mergo kahanan aku ora ngapusi, bakal tak perjuangkan mikir masa depan karo golek modal dinggo sesuk rabi, duduk di pelaminan mugo Gusti ngijabahi aku kowe dadi siji bakal urip bebrayan, ojo wedi kelangan aku ning sandingmu, ngancani uripmu mergo yo mung kowe sing gawe seneng atiku wes seprene suwene aku lunga ninggal kowe adoh paran yo mung dinggo kowe aku lilo adoh omah, adoh wong tuwo demi kowe ben supaya tetep mulya tresnaku ra bakal ilang senajan adoh paranku setiaku karo kowe tekan matiku mergo tresno aku biso adoh paran jogo roso godaan teko nanging aku ora ngiwo saiki wes urip bareng, susah seneng dilakoni ono kowe aku wani ngadepi urip iki matur suwun wis gelem nompo aku sampun percoyo karo janji janjiku bakal tak jaga tekaning patiku kanggoku awakmu kui harga diriku wes seprene suwene aku lunga ninggal kowe adoh paran yo mung dinggo kowe aku lilo adoh omah, adoh wong tuwo demi kowe ben supaya tetep mulya tresnaku ra bakal ilang senajan adoh paranku setiaku karo kowe tekan matiku aku lilo adoh omah, adoh wong tuwo demi kowe ben supaya tetep mulya tresnaku ra bakal ilang senajan adoh paranku setiaku karo kowe tekan matiku

    3. Adam Syahputra

      Aku lilo adol omah adol wong tuo Demi koe ben supoyo tetep mulyo

    4. Khairul Anam

      Suara boleh fals, penting ayu

    5. Yuli Yanti

      Enak e lagune😍😍

    6. Fajrul AnggerMahardika

      iniarggnA uyA aiR Tak tunggu sadarmu Sudimoro,28 Maret 2020

    7. Sayiful Munir

      Suaranya sedikit mis

    8. Han's bapank

      Ig nya ressa opo ki

    9. Lestari Tari

      Seng tak tunggu new metro gendang iki penak

    10. Mrony Saputra

      kelingan kae ndelok live pantura live musik ono resa lawang sewu feat norma silvia😀

    11. Vebripras 1892

      Yg dengerin lagu ini sambil pura2 ngendang ! Ngaku

    12. GERMA66

      My heart to

    13. si gembul

      Kak

    14. ulil hdy

      Korban story wa 😁😁😁

    15. zhunia_angel

      mana goyanganx teh...

    16. angga Prs

      190320ubrsribngi 👌👌

    17. hola holo

      Vol full <a href="#" class="seekto" data-time="180">3:00</a> kecepatan 0,75 kendangan masok

    18. Alfan Triandika

      Minta nmr wa

    19. Achmad Buchori

      Kecepatan 2× koyok digodak setan😂🤣

    20. Marcelino irfan syah saputra

      kesini nyari bacol like

    21. Yeni Safira

      Gua baca komen dulu dah

    22. Budi Ariyono

      matur suwun wes gelem nompo aku

    23. Ali Jaya

      Aku suka ciri khas nya metro itu dari gendangan nya.wuasikkk

    24. kutrixx juple

      Eseme ra mboseni..

    25. Mohamad ilham oktavianto

      Tak jalok koe ra ngapusi wkwk

    26. Esdt esdt

      0,75

    27. Anisah Nurjanah

      Menang ayu, suarane blas rosone gawek eneg, ngene kok iso lolos dadi biduan wkwkwk suoro powl fals kok ngono kok pede bgt wkwkw

    28. Kopi Darat ID

      Yang kesini gara2 instatory dari anak kecil supperter bola yg joget joget, like 😆

    29. AkbarNurH AkbarNurH

      Weake poelll

    30. kaji iskak

      Ressa kwalitas

    31. Over Distorsy

      <a href="#" class="seekto" data-time="185">3:05</a> the best part ever

    32. kenari gacor

      Aku pe nanggap resa lawang sewu..no re kok gk ono

    33. Bima Ananta

      ws lanjut goyang terus cuk

    34. Bima Ananta

      akeh rondo

    35. suwanto sport

      <a href="#" class="seekto" data-time="184">3:04</a>

    36. Harun_cah oleng NUR Riyadi

      Mantap mantap

    37. Farel Gaming

      <a href="#" class="seekto" data-time="184">3:04</a>

    38. Bu Sukiyem

      <a href="#" class="seekto" data-time="183">3:03</a>

    39. Bu Sukiyem

      <a href="#" class="seekto" data-time="180">3:00</a>

    40. Bu Sukiyem

      <a href="#" class="seekto" data-time="183">3:3</a>

    41. Rony andriyanto

      Anjir intinya semua ini gara" bocah kecil joget, trs cari di youtube.. nyari lagu dgn nada yg sama ternyata harus di atur slow dulu baru nemu

    42. Saschya

      godaan teko nanging aku ora ngiwo, saiki wes urip bareng susah senang di lakoni, ono kowe aku wani ngadepi urip iki, matursuwun wes gelem nompo aku, sampun percoyo karo janji janjiku. Artinya apa

      1. Endra Nurcahya

        Godaan datang tapi aku tidak ngiri (pindah halauan ke kiri) Sekarang sudah hidup bersama susah senang di jalani. Ada kamu aku berani menghadapi hidup ini. Terimalasih sudah mau menerima aku, sudah percaya sama janji janji ku

    43. Eri Roma

      aku baru liat di bulan maret

    44. willi dwi ambara

      suka

    45. Ahmad Musari

      Mantap

    46. Scoopy Metik

      Karna liat stori bonek kecil jadi kesini

    47. Zaenal Arifin

      Tempo 0,75x luweh ngena...

    48. rima ayu wanita asri

      ksini gr² SW.. jogetE mantep mantep👍

    49. Mahardika 45

      Pwinukk

    50. Moh Zulfan

      P

    51. Saschya

      Mergo tresno aku iso, Adoh paran jogo roso artinya apa

      1. Fahri Mudita

        Karna cinta aku bisa, jauh jarak jaga rasa

    52. po po

      kendangane josss bos

    53. moch septiadi

      Oh jadi ini yg sering di wa story....😻😻😻😻😻😻😻😻

    54. YGSY YT

      Kesini gara gara mbak Cindy

    55. BomBom Ganteng

      Tambah ayu ae mba resa😘

    56. jack custom car

      Viral nihh enak bgt...

    57. Widdi Widdi

      Gara2 bocil iki..bonek kecil

    58. Yongki Saputra

      Salam Bonek cilik

    59. Dimas Danuarta

      Santuy banget njay 😄

    60. Bajang Kelana

      Mksih lagunya bagus banget suaranya mantul sama nadanya😍😘😎😋

    61. Mystory Officiall

      Siapa yg gara2 IG mampir kesini😄😄

    62. Rizal Nord'27

      Kesini gara" lihat bocil (bonek cilik) 🐊🐊

    63. Suhar Bta

      Korban story'....🤣🤣🤣...pas rap e asik.....

    64. arifirawan 1255

      Sopo sing rene goro story'wa

    65. Dean All Nugraha

      Suara kenalpot bocorr

    66. WPS WPS

      <a href="#" class="seekto" data-time="113">1:53</a> <a href="#" class="seekto" data-time="184">3:04</a>

    67. Bacod Anjg

      <a href="#" class="seekto" data-time="184">3:04</a> kecepatan 0,75 hmmm sing kok golek i lur

    68. Andre Tri Yudi

      Goyang tipis tipis tapi asek lur

    69. RISA SABLOHH

      Mantap-mantap enak lagune

      1. Kadlek Shippuden

        RISA SABLOHH goblog

    70. gugun Gunawan

      Shutinge uwaapik....

    71. Yt Ngk

      Play kecepatan 0,75 mantap menit 3.00

    72. ghani nurr

      Jangan lupa speed 0.75 kwkwk

    73. FHM channel

      Resa lawang sewu penguasaan panggung eg joss,,santuy poll

    74. GRAPER GAMEZ

      <a href="#" class="seekto" data-time="185">3:05</a> yang Lo cari

    75. Syahrul Mubarok

      Seng rene mergo story wane arek bonek cilik ndi😂

    76. T- rextion

      Sing goro goro story cah cilik bonek joget ning tribun ndi suarane😂

    77. Beny SA

      Mantapp Jangan lupa Suback!

    78. GRAPER GAMEZ

      Siapa yang liat ini dari anak kecil bonek

    79. bang Jo'on

      Versi lebih enak

    80. Valeria YT

      gara-gara ini :D sesels.info/video/video/aHiaeoOb1oGJZNA.html